Köp dig glad, elller?

Hallå snyggingar! Försov mig en stund imorse men pallrade mig iväg till skolan i alla fall, kändes duktigt! Var där dom två första lektionerna men sen hade vi en sån lång håltimme så jag bestämde mig för att ta ledigt resten av dagen. Så jag hoppade på bussen in till stan och införskaffade min efterlängtade longchamp som jag inte har hittat någonstans. Sen har jag myst hos Mathi och vi fick sällskap av David och Filip en stund igen, något som slutade i en brottningsmatch på blodigt allvar! När jag kom hem väntade även min nya lur på mig wihooo. Det märks att det var ett tag sen jag hade touch för det är minsann lite klurigt. Köpte ju även en vinterjacka, mössa och lite grejer i veckan så tänkte att ni skulle få se det också om det är någon som är intresserad!
Min nya HTC desire z. Äntligen en mobil med tangentbord som jag har velat ha så länge!
Longchamp väskan, perfekt tilll skolan. Dock köpte jag en mullvads färgad, favoritfärgen. Longchamps butik på biblioteksgatan
En sån här mössa fast i brunt med naturvit pälsboll. NK sport och fritid.
Mina efterlängtade hunters, köpte även ett par svarta stickade sockor till. Sea Life
Jackan hittade jag ingen bild på men det är en jacka från märket Wiggys för er som känner till det. Nu är jag utrustad för vintern i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0