You are beautiful inside and out

Jag har funderat på en sak. Hur vet man att vänner, pojkvänner, flickvänner är äkta. Är det bara utsidan som räknas? Jag skulle vilja klä ut mig, göra mig så ful som möjligt och se om alla dom som varje dag säger jordens tre underbaraste ord till mig fortfarande skulle säga dom, om alla som pratar med mig fortfarande skulle finnas kvar. Är det verkligen en självklarhet? Jag själv kan säga att jag såklart älskar alla mina vänner för dom dom är på insidan men alla dom andra som man pratar med som man inte känner så bra, alla killar man träffar på fester osv, är det verkligen insidan som spelar roll där. Jag gör mig själv galen av alla tankar just nu, men det var en tanke som slog mig när jag satt och pratade med tillus i vårsolen idag. Men nu ska jag käka middag och kolla på Biggest Looser, en toppen kombination eller hur?! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0