Match.com

Tjoho! Sitter uppkrupen i min grannes soffa och tittar på nyheterna, inte för att jag vill för jag har kollat på det 2 gånger idag redan jag är bara för lat för att lyfta på rumpan och byta kanal, så kan det gå! Ja då ska man väl göra som alla och berätta om dagen men jag hoppar det som är allt är för tråkigt. Har vart i skolan, sjöng min egna låt så nu är musik betyget säkrat sen bar de tin till Nacka med Marie där det blev en hel del shopping. Köpte massor inför sommarn som inte behövs just nu men det gav i alla fall sommarkänslorna! Ja så mycket mer vettigt har jag faktiskt inte gjort idag. Marie har startat sin nya karriär som matchmaker på mig idag så vi får väl se hur duktig hon är haha, men jag måste säga att hon känner mig väl! Nu ska jag laga mat, titta klart på som dumma nyheterna och göra det jag gör bäst, ingenting!
j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0