I'm just missing you <3

Då var det torsdag. Håller knappt koll på dagarna längre eftersom att jag har varit borta från skolan i 2 veckor nu. Känns lite konstigt men ändå otroligt skönt för det har behövts. Mamma väckte mig vid 8 imorse och då bar det av till sjukhuset. Visade sig at jag hade nånting som kallades Bronkit, nån sorts inflammation i luftvägarna eller vad dom sa så min äckliga vidriga hosta kan hålla i sig i några veckor till. Sen åkte vi hem, jag har sovit i stort sett hela dagen. Martin och Gustav har varit här och hållt mig och min syster sällskap sen lagade pappa middag och som ni alla vet är det inte ofta det händer haha ;) Mamma är just nu hos min morbror och hans fru, hon ska sova där inatt och ta hand om min kusin eftersom att imorgon när dom vaknar kommer han ha fått ett småsyskon. Så imorgon kommer en till liten kusin till världen. Planerna för kvällen är itne många, ska bli frisk, måste bli frisk! Ska följa med Felix ut en sväng med hans lilla hundvalp och få lite frisk luft sen förhoppningsvis somna i tid om jag har tur. Men vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0