We were the kings and queens

Det blev skola för mig idag i alla fall, torsdagar är ändå helt okej så det gick bra. Sitter och kollar på en otroligt ovanlig syn, ser min pappa stå och laga mat. Något som inte har hänt sen....eller det har nästan aldrig hänt haha. Efter skolan idag drog jag hem, kollade på min stora feta grekiska semester och satt och längtade efter sommaren igenom hela filmen sen kom Gustav hit ett tag och vi åkte till donken och satt och pratade en del och på lördag blir det troligen snowboard i Hammarby backen, struntar i Nackas öppna hus och försöker lära mig istället och om jag har tur kanske jag kan svänga efter lördag i alla fall ;) Nu ska jag hjälpa min stackars pappa att duka lite sen ska jag försöka att plugga lite i alla fall så vi får höras mer senare sunshines! Ett stort grattis till allas egen Lollipop som fyller 16 idag också ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0