Superhuman

Hallu sunshines. Känns som att jag bara skriver om hur mycket jag saknar honom just nu men det blir lätt så för det är i stort sätt det enda man tänker på. Har jag tur så är det bara 5 dagar kvar tills vi ses nu. Har jag otur så är det mycket längre. Det är jobbigt att sakna, det är jobbigt att längta, det är jobbigt att inte kunna spendera varje lediga minut med den men helst vill men vissa saker är värda att vänta på har jag lärt mig. Allt snack har redan börjat gå, allt skitsnack har redan börjat gå men det är såna saker som inte kommer in i mitt huvud för jag väljer att inte lyssna. 

Idag är det i alla fall söndag, tiden går ändå rätt fort nu och det är jag glad för. Har haft en helt okej helg med födelsedagsfirande och 2 hemma fester och en tur till frisören. Imorgon blir det nog en tur till stan efter skolan, ska köpa lite nödvändigt och troligen får jag sällskap av Beccis som jag har en hel del att ta igen med sen hon åkte till Egypten. Annars har jag inte mycket planer för veckan, ska iväg på ett ärende med Thessan efter skolan på tisdag sen får vi se vart dagarna tar vägen. Tråkig som jag är lär det väl bli en del pluggande för jag känner redan att jag börjar tappa lite fokus och det får inte hända ! Men nu ska jag gå upp och städa klart det sista i mitt rum så att det går att sova där inne inatt. Kisses !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0