Sunday always comes too late.

Då var det söndag. Vaknade för nästan en timme sen och somnade för 7 timmar sen så mycket sömn har det inte blivit inatt. Jag kan säga att jag inte mår bra idag över huvud taget. Jag är bakis, jag är trött, jag har massa plugg som ligger och väntar på mig och jag har alldeles för mycket att tänka på. Men vad säger man, det är ju söndag och söndagar är gjorda för att suga. Kanske ska berätta lite kort om min helg nu så ni hänger med.
Fredag: Jag, Natta, Lollan, Feffe och 9 killar från skolan var hemma hos Natta. Det var meningen att vi skulle fira Lollan. Så mycket firande blev det väl kanske inte men det var rätt kul ändå. Vi tog det lugnt, snackade en hel del och hade oss och sen somnade jag redan vid 1 tiden.
Lördag: Alla vaknade vid 10 för att vi skulle hinna med en buss. Vi gick till bussen, stod där och väntade men ingen buss kom så vi fick gå tillbaka igen och vänta in nästa buss. Tillslut kom den i alla fall och Felicia hoppade på på vägen sen drog vi och solade. Efter solningen åkte v hem til mig, hämtade kläder och allt och åkte till henne. Vi hamnade tillslut på Ingarö hemma hos Sam med lite folk. Det var kul ända tills en person lyckades förstöra största delen av min kväll. Vi höll ut på Ingarö tills halv 3 sen var det hemgång och vid 4 var jag hemma, hade käkat mitt fylle käk och låg i sängen och sov som en stock.
Planerna för idag är inte många. Blir väl en del pluggande tyvärr sen ska jag försöka hinna möta upp Lowén och hämta 6:e säsongen av One Tree Hill och ligga och kolla på den hela dagen. Men vi får se vi får se. Nu ska jag gå upp och lägga mig en stund till så bye bye !

She cries, en grymt bra låt med rufio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0