Party people

Hallu allt folk! dålig uppdatering nu jag vet jag vet men det ska det li ändring på! anledningen till att jag inte bloggade igår var att jag sov exakt hela dagen förutom några timmar på kvällen.

I söndags hamnade vi hos Jimmy. Min käre vän Lowén fyllde 19 och även christian fyllde år så vi firade dom. Grymt kul hade vi, blev ungefär 30 pers kanske i Jimmys lilla hus. Men det var riktigt soligt. Dans, prat, tv spel och paradise hotel tills 7 på morgonen då några drog iväg och köpte donken frukost. Var hyffsat trött när jag kom hem 10 på morgonen måste jag säga så det blev bara sömn resten av dagen ! Idag har jag varit inne i stora stan med Felicia och solat och fikat. Var riktigt mysigt faktiskt, vi han prata om allt mellan himel och jord :) Ikväll blir det troligen utgång med brudarna, har börjat bli en liten rutin nu och det är kul eftersom att vi har så grymt roligt tillsamans. Mer om vad som har hänt senare, nu blir det käK!  Kisses






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0