Out of the dark, into the light, over the edge, over your life

Har precis käkat frukost, lunch middag i ett. Har inte haft tid att fixa mat idag så det fick bli nu. Kom hem från en sväng på stan med felicia för en stund sen och nu funderar jag på att orka plugga men det känns inte riktigt som att jag gör det. Men måste man så måste man och gör man lite varje dag så blir det mindre att göra. Nu låter jag som en mamma men men.
Min mamma åkte till åre igår så det är bara jag, min syster och pappa hemma. Så otroligt kul att se hur vilsen min lilla pappa känner sig när han är ensam med oss för nästan första gången sen vi var små bebisar haha. Han vet inte vad han ska säga, göra eller hur rutinerna här hemma fungerar men han duger ändå min gammle far. Det är bara riktigt roligt att se. 

Idag har jag även gjort mitt första val inför gymnasievalet som närmar sig. Jag valde inte med sådär jätte mycket omtanke men det går ju lätt att ändra, kändes bara kul att se att man faktiskt kan välja gymnasium nu ! :)
skickar med en riktigt skön erik hassle låt som jag har lyssnat sönder dom senaste dagarna. Bump in the road heter den. En sån som jag hamnade på igår kan man säga. Men ny dag nya tag är det inte så?

Kommentarer
Postat av: zanna

vad valde du? :D

2010-01-20 @ 20:48:36
Postat av: Josefin

Svar: Idag blev det IT college of Sweden. Sam ekonomi med egen profil på journalistik :D får se om det ändras sen men just nu är det det som gäller :D

2010-01-20 @ 21:24:09
URL: http://jyssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0