Nytt år ny start!

Då var det 2010 då gott folk! har spenderat hela 1:a januari i soffan med några bra filmer och en kompis. Kom hem först vid 3 tiden idag eftersom att jag sov hos en kompis i stan inatt så det fanns inte mycket tid till att göra saker idag. 

Igår blev ett galet kul nyår måste jag säga. Det började lite segt men blev bara bättre och bättre. Jag började kvällen hemma med familjen och käkade en riktigt god middag med hummer och hela köret. Efter det drog jag och feffe till robin en stund och satt där med RObin, Kevin och Ernst och väntade på saltarö bussen som skulle gå klockan 9 där det först var tänkt att vi skulle spendera vårat nyår. Men när vi väl kom dit så drog vi snabbt vidare. Vi hamnade i alla fall till slut på en fullpackad buss mot orminge och alla skulle till en och samma lägenhet. Blev riktigt kul, folk dansade, pratade, alla var bara positiva och vi hade riktigt jävla kul. Vid 12 slaget stog alla ute och kollade på fyrverkerierna och räknade ner och det blev sjukt mysigt. Lite senare drog jag och Feffe oss inåt mot stan och jag slutade som sagt hos en kompis i stan där jag fick sova. Men tack till alla er som gjorde det här året så underbart och minnesvärt!


Kommentarer
Postat av: ludvig

du är så sjukt snygg josefin :):) <3

2010-01-07 @ 01:40:51
Postat av: josefin

Svar: tackar tackar :)

2010-01-07 @ 18:24:57
URL: http://jyssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0