Nu kaosar vi !

Igår kväll blev inte riktigt som vi alla hade tänkt oss. Jag, Feffe och Beccis mötte upp alla i Centrum vid halv 9 som vi hade bestämt. Det var jag, Felicia, Rebecka, Madde, Frida, Feffe, Beccis och Caroline som satte oss på Ingarö bussen sen hoppade även Emeli och Felicia på. Vi åkte hela vägen ut till Skälsmara där vi varit så många gånger förut utan att ha kul men vi gav stället en tredje chans. Tredje gången gillt right? När vi kom dit fick inte killarna vi var med komma in, så vi drog. Vi åkte runt i säkert en timma, kom till Jimmy som skulle ha chill men det sket sig så till slut drog alla hem. Jag och Feffe drog hem till henne och kollade på A Cinderella Story och alla andra drog hem till sig. SÅ vad säger ni brudar, kör vi igen ikväll eller? ;)
Jag kom hem från feffe för ungefär 50 minuter. Har sovit sjukt dåligt inatt eftersom att vi sov med hennes snarkande hund och hennes andra hund som höll på att putta på mig hela natten haha. Planerna för dagen är att fira mamma sen troligen utgång. Men vi hörs mer senare allihopa. Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0