My only weekness is you

Shululu på er. Dålig uppdatering hela tiden nu verkar det som. Kom precis in efter att ha vart ute och åkt lite pulka med en vän faktiskt. Torsdag idag då det innebär att det är fredag imorgon och helg! Äntligen äntligen är det helg och nu kanske dagarna äntligen kan börja rulla på lite fortare! Igår spenderade jag kvällen hemma hos Natalojn med Natta, Feffe och Lollan för ja gott folk Natta är äntligen hemma nu ! Vi snackade en massa och kollade lite film och bara umgicks, var riktigt mysigt måste jag säga. Idag gick jag hem efter 2 lektioner eftersom att jag inte kände mig helt frisk, tror det kan ha något att göra med att jag har varit dålig på att sova och ha mig den här veckan men jag har mina anledningar. Första skolveckan har gått riktigt bra, känner mig redo för att kämpa lite extra nu sista terminen så att jag kommer in på nån vettig skola. Imorn kan man börja söka in men tanken stressar mig något så otroligt så jag har tänkt att vänta lite med det. Inför helgen finns några små planer hittills, får se vad som händer och sker men jag tar dagarna som dom kommer och hoppas att dom springer iväg bara. Planerna för ikväll är sov sova sova sova men inte riktigt riktigt än bara.
Beccis är också hemmaaaa!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0