KAOS !

Dåligt med uppdatering har det varit nu förlåt för det! Jullovet bara springer iväg och snart är det tyvärr slut. Får lite små ångest när jag tänker på det, känns som att det är söndag varje dag och at skolan börjar imorn så man itne kan njuta av dagen. Har två dagar att berätta om och jag kan summera båda dagarna med fest ungefär. I söndags hamnade vi hos Jimmy med massa brudar och killar. Blev riktigt kul till slut faktiskt eftersom att vi kaosade haha ;) Igår var jag i stan med rebecca och myste sen blev det en fika med madde och tillus och sen träffade vi även lovisa och Frida där. I går kväll blev det fest i fiskis, ingen höjdare alls. Kvällen bestog av att Haris fick rädda mig från massor av patetiska killar som körde med dom sämsta raggnings replikerna njag någonsin har hört! Idag blir det städning städning och ännu mera städning sen ikväl får vi se om det blir utgång, tjejerna verkar taggade i alla fall. Ja ja vi hörs mer senare, ville bara visa att jag lever! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0