It's my biggest wish

Första dagen i skolan avklarad! Nu känns det faktiskt som att tiden går rätt så fort måste jag säga och det känns skönt. Riktigt skönt känns det. Hade en helt vanlig skoldag idag, lite extra drama var det då Dennis sprang in i ett glasskåp och fick bli hämtad av en ambulans men vi hoppas på att det gick bra för honom. Efter skolan åkte jag in till stan med Rebecca. Fick med mig en riktigt fin väska hem som jag letat efter så det var kul. Ikväll blir det plugg, plugg och plugg för mig sen en dusch sen ska jag försöka sova tidigt. Mamma har fixat tid på sjukhuset nu för min hosta eftersom att jag har lyckats hosta sönder ett revben så jag har fått en spricka. Låter lite läskigare än vad det är men tills det fixas på sjukhuset så lever jag på hostmedicin. Planerna för imorgon är skola med spanska förhör som jag hade tänkt att plugga till för första gången. Sen ska jag iväg en timme under dagen till stödcentret och träffa ann för första gången i år. Efter skolan får vi se om jag åker iväg eller inte det beror på hur jag känner mig. Nu ska jag i alla fall försöka fokusera på Spanskan en stund så vi får höras mer senare om jag orkar. Men såhär på kvällen kommer alla inlägg mest troligt bara handla om samma sak i alla fall. Aja vi hörs i alla fall, senare eller imorgon! Ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0