It's just another bump in the road

DÅ var det tisdag. Sjukt stressig dag har det varit och känns som att jag inte har hunnit andats på hela dagen. Sitter här med Spotify i öronen som jag äntligen har lyckats skaffat och pluggar för livet. Har hunnit få undan en hel del läxor nu och det känns otroligt skönt. Skulle egentligen åkt till Sollentuna idag men det får bli en annan vecka för hur gärna jag än ville kändes det verkligen som att tiden inte räckte till. Har hunnit varit hos polisen hos min stös person och på vårdcentralen och undersökt lungorna. Så nu blir det penicillin i 5 dagar också, wiihoo. Känns som att det inte riktigt är min vecka just nu men om jag har tur så  kommer den bli mycket mycket bättre. Det får jag svar på lite senare ikväll. Nu blir det lite mer pluggandet, kanske träffa Tillus en stund lite senare och ännu mer plugg innan ni hör av mig igen så håll ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0