Du är min prins

Då var det fredag. Första fredagen på det här året som jag bara sitter hemma. Riktigt jävla skönt måste jag erkänna. Har varit inne i stan med Emmie och Tillus noch solat, shoppat, pratat en heeeel deeel och bara suttit och skrattat. Mamma kom precis hem från åre och det känns som att det var på tiden för pappa har mått lite för bra här hemma haha ;) Har precis pratat med kevin i nästan en timme också så humöret är på topp men jag saknar honom bara mer! Nu blir det lite film och sen tidig säng eftersom att jag ska upp i tid imorn och bli snowboard proffs över en dag hihi. Så vi hörs efter filmen eller imorgon. Så festa galet, sov lugnt eller gör vad ni nu vill göra så hörs vi peeeps! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0