I'm gonna freak you out

Jag är arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg arg. Sådär då var jag klar. Hejsan på er allihopa. Onsdagen är snart avklarad, längsta skoldagen någonsin har det känts som och det har varit en annorlunda dag måste jag säga. Riktigt annorlunda. Var tänkt att jag skulle gett mig ut till Natta ikväll i snö kaoset men bussarna ville tydligen inte det så det får bli imorgon istället efter att vi har gjort vårat besök på ungdomsmottagningen. Nu är det bara 2 skoldagar kvar och jag måste säga att den här veckan har gått riktigt fort hittills precis som jag vill att dom ska göra ända tills jag får träffa min prins igen! Har precis skrivit klart min svenska läxa tills imorn. Har även so men det glömde jag tyvärr i skolan så finns inte mycket att göra på den. Nu ska jag bara öva lite spanska och skriva klart No:n så är jag färdig med allt sen vilket känns skönt nu inför helgen så man bara kan göra roliga saker då. SÅ bye bye bye nu blir det plugg plugg plugg till hög hög hög musik musik musik !
Riktigt fina tjejer va det här !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0