Bye bye bitches

Tisdag tisdag tisdag, känns som att det är måndag, sitter här och sjunger med i Håkan och är på allmänt bra humör, något som inte har hänt dom senaste dagarna måste jag säga. Men nu är jag i alla fall på bra humör så jag passar på att blogga. Skolan rullar på och har inte lyckats få ett enda betyg sämre än VG under starten av sista terminen så det känns toppen måste jag säga ! Igår han jag inte blogga för jag hade fullt upp med plugg, träffa en vän och prata i telefon. Idag har jag inte gjort mycket, fick en sovmorgon imorse eftersom att jag hade en tid hos polisen vid 9. Satt där och tryckte i en jävligt jobbig timme sen bar det av till skolan där dagen rullade på väldigt fort. Efter skolan blev det en sväng hem till Tillus med Madde och nu blir det plugg, plugg och paradise såklart!

Måste bara tillägga en sak och det är att jag är så sjukt trött på allt skitsnack som går runt på Värmdö. Är det ingen som har lärt sig att allt precis ALLT kommer fram. Ni verkar inte märka det i alla fall, lite sjukt. Men ni kanske borde börja fundera på hur lojala era närmsta vänner egentligen är för det mesta kommer fram tro mig ;)

Mer av mig får ni lite senare för nu blir det plugg för hela slanten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0