Ååååh!

hejsan allihopa, eller aa ni som är vakna eller inte är ute och festar galet. Har precis pratat med gustav i nästan en timme. Det är skönt att prata med folk där man känner att det bara flyter på. Som att man har pratat i 5 minuter fast det egentligen har gått en timme. Han fick mig faktiskt att inse en hel del bra saker medans vi pratade så  det känns som att jag har fått en hel del svar på alla miljoner frågor som snurrar i mitt huvud just nu.

Kvällen blev lite sisådär tillslut. Jag och felicia åkte som sagt in till stan där allt sket sig så vi träffade felix en stund sen åkte vi ut mot vårt kära värmdö och jag hoppade in i feffes bil och fick skjuts till felicia där det va lite folk. Hamnade senare hos tedde sen donken sen i en busskur med Felicia för en pratstund. Mysigt slut på kvällen blev det i alla fall. Nu är det snart sussa som gäller så vi hörs mer imorgon med bilder och allting! Sweet dreams peeeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0