You'll be the prince and I'll be the princess

Sitter här i min älskade Juicy Dress. Ont i huvudet har jag men trött är jag inte, sover så mycket på nätterna och dagarna nu så jag är aldrig trött på kvällarna längre. Har precis målat naglarna och gjort massor av onödiga tjej grejer men det kan vara skönt det också. Och ikväll igen har jag börjat fundera på det där med att man känner sig så ensam framåt kvällen. Mörkret får en att känna sig ensam och jag kan inte förstå varför. Kanske är det det att på kvällarna har man alldeles för mycket tid för sig själv att tänka. Ja jag vet inte jag vet bara att jag känner mig ensam på kvällarna, att jag saknar dig lite extra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0