When I wake up, then I know I'm gonna be. I'm gonna be the girl who wakes up next to you.

God morgon sunshines. Sitter i mitt kök, hör hur pappa borstar tänderna och hur syrran river ut hela garderoben i jakten på dom rätta kläderna. Ja en helt vanlig fredags morgon helt enkelt. Solen skiner idag vilket innebär att det också är riktigt kallt ute men det är det värt för solen piggar upp! Ska strax bege mig mot bussen och in till stan. Jag vet att jag borde ligga hemma när jag är sjuk men jag ser det som vila att går på stan så det får duga ;) Efter stan ska jag nog åka upp till Nickie en stund sen får vi se vart dagen och kvällen tar vägen. Men ha det så bra idag, ta det lugnt ute i halkan och alla ni som är lika klantiga som mig tar det extra lugnt ! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0