The sex is on fire

Kom hem för en stund sen efter att ha varit i stan. Åkte ju iväg vid 2 tiden och mötte upp Nickie, buss jäveln åkte förbi mig så fick gå hemifrån mig till ålstäket och alla kanske inte vet hur långt det är men det är LÅNGT! Sen mötte jag i alla fall upp Nickie, vi åkte till ungdomsmottagningen och fixade allt vi skulle sen så tänkte vi åka till apoteket i centrum och lösa ut ett recept men då var det strömavbrott i hela gallerian och apoteket och allting så blev inget med det. Vi väntade på Tillus och hoppade på hennes buss. Sen har vi bara irrat runt i Nacka och Sickla. Köpte faktiskt en hel del idag. Blev 4 tröjor, nagellack, lite smink, några riktigt fina armband och sen en parfym och lite annat smått och gott så jag är riktigt nöjd. Mötte även upp Lowén på vägen hem, fick tillbaka mina efterlängtade OC boxar och även 6:e säsongen av One Tree Hill så nu har jag lite att göra när jag är sjuk i alla fall. Nu ska jag fortsätta kolla på Glee som går på 4:an just nu så vi hörs mer lite senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0