I'm caling out to you again wherever you are.

Hallå sunshines. Vet att jag har varit dålig på att blogga senaste dagarna eller aa nästan senaste veckan men men. Har hunnit haft en riktigt nice fredag, helt okej men väldigt händelserik lördag, slapp söndag, 2 tema dagar i akoslan, en massa shopping och färgat håret så ni har missat en del ;) Imorgon är det sista dagen i skolan innan lovet. Ska troligen vara med Tillus efteråt sen på torsdag blir det en tripp till nagelsalongen igen och fixa iordning naglarna lite. Sen förhoppningsvis en partyfylld helg och efter helgen bär det troligen av tillKevin uppe i kalla Ljusdal. Så mycket planer är det nu men det känns roligt. Nu måste jag plugga för jag hade totalt glömt bort alla mina läxor eller förträngt det, aja nått av det i alla fall så nu måste jag plugg plugg PLUGGA!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sen vill/ska du ju träffa mig också! :D MISS YA

2010-02-24 @ 09:01:02
URL: http://reeebeccabohlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0