I hate missing you but I still want to beacuse the only one worth missing is you

Då var det kvällen. Klockan är över 10 och med tanke på hur lite jag sov inatt borde jag försöka somna nu men jag tänkte att jag skulle vara snäll och vänta tills min stora syster kommer hem från Englands resan och höra lite hur hon har haft det. Idag har jag inte gjort mycket, skrivit en ordentlig bit på min NO uppsats som faktiskt nästan är rolig att skriva tro det eller ej! Sen träffade jag Christopher en stund och sen har jag såklart kollat en hel del på mitt kära One tree hill. Man måste ju passa på när man har 6:e säsongen hemma. Imorgon blir det skuuulan som vanligt, man måste ju trots allt gå dit så det är bara att pina sig igenom en dag till i fängelset, men varje dag man går det blir det en dag mindre kvar så man får ta och se det från den ljusa sidan. Efter skolan ska jag och cooola matilda röra oss in mot stan för lite shopping och andra mysiga tjejgrejer. Sådär nu vet ni allt intressant tror jag faktiskt. Aja vi hörs mer om en stund. Over and OUT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0