Got me trippin'

Inte mycket skrivande den här veckan jag vet jag vet ! men det får det bli ändring på. Har ju varit mycket stress med nationella sen har jag inte varit hemma nånting i stort sett så där har vi några bra bort förklaringar i alla fall.
Just nu sitter jag här vid datan, kom precis in efter att ha träffat Jimmy och Lowén en sväng ute i kylan. Sitter och kollar på coola cribs på MTV. Imorgon är det äntligen fredag, har varit en riktigt slapp vecka med tanke på att vi har varit lediga och grejer men en helg känns väl behövlig måste jag säga. Behöver vila huvudet ett tag känner jag för allt står inte rätt till där uppe just nu. Nu är vi ju inne i februari också. Vet inte hur man ska beskriva början på året, kaosig, stormig, rörig. Mycket saker har hänt i alla fall, både positivt och negativt men det kanske har hänt lite väl mycket föt tankarna slutar aldrig snurra. Usch usch usch vore inte helt fel med lite svar på alla frågor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0