don't you worry, I'll be here

Hallu allesammans little miss sunshine är här igen. Hel helg helgen är här äntligen. Lördag idag fredag igår. Gårdagen spenderade jag med Adrian och Pontus och sen även Viktor och Gustav. Vi ägnade oss åt OC kollande, ägg kastning och massa andra sånna där super duper mogna äventyr. Men kul hade jag och killarna visste hur man lyckades få mig på glatt humör. Somnade hos adrian vid 11 tiden, sen var dom sjyssta och följde mig hem vid 12 när jag vaknade så jag somnade ganska fort när jag kom innanför dörren. Idag har jag spenderat hela dagen i stan. Fick med mig en blus, en kofta och en super mysig rosa mjukisdress hem så nu har jag shoppat mig lycklig och glad. Kvällens planer är antagligen party men vi får se vart allt tar vägen. Kul ska jag i alla fall ha för det förtjänar jag att ha idag så det så. Aja nu ska jag ringa några samtal, dricka mjölk och kanske byta om och fixa mig lite. För som ni ser på bilderna så är jag inte festklädd ;)
It's Little miss sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0