You know I miss you

Hellu sweeties! Kom precis ut ur duschen så nu sitter jag här och väntar på att mitt hår ska självtorka eftersom att jag har bestämmt mig för att inte, inte, inte slita på det. Kolalde på Svenska Hollywood fruar idag som det har snackats så mycket om, jag vet itne om jag ska skratta eller gråta när jag kollar på det menmen underhållande är det iallafall. Idag har jag inte haft mycket för mig. Va i skolan precis som vanligt, älskar våra ¨måndagar eftersom att det är ända dan vi slutar tidigt. Efter skolan drog jag och Maie hem till henne en stund, va där och kollade runt lite bland massa gamla kläder och bilder och grejer. Sen drog vi hem till mig med Ben and Jerrys glass och satte oss i soffan och kollade SATC. Sen så sprang jag för andra dagen i rad, känner mig faktiskt riktigt duktig, och det är riktigt skönt oxå att abra få springa och rensa huvudet en stund. Nu är klockan halv 11 och det känns som att jag borde komma i säng tidigt för en gångs skull men vi får väl se hur det går med det.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0