Tisdagar jag hatar er

Hallu solstrålar. Sitter här helt ny duschad, har precis pratat med Nädeli i telefonen ett bra tag om allt och inget. Har varit en lång dag idag, jobbig och även väldigt bra faktiskt. Började med att man fick stressa till skolan, orkade inte med första lektionen så jag gick runt i skolan lite bara. Sen hade vi syv och sen träslöjd. Mitt under träslöjds lektionen så tappade jag hummöret och orken helt och hållet av olika anleddningar. Kände att det inte fanns nån större anledning för mig att va kvar i skolan då så jag och marie drog ner till konsum och köpte lite mat sen åkte vi hem till mig och låg och kollade på Satc och bara segade hela dan. Lowén kom förbi och kollade med oss sen kom även Coooola Micke  och vi följde Lowén till bussen och mötte upp Emmie. Emmie och Marie drog hem till Marie och jag gick hem till mig och Micke hängde på och hjälpte mig med pluggandet, han märkte att det inte va lätt att få mig att plugga haha. Mamma kom hem me lite nya kläder till mig, riktt fina va dom faktiskt, så i får se vad det blir imorn. Nu ska jag gå och smörja in mig sen ska jag försöka plugga lite mer. Får se om jag kanske slänger in ett inlägg lite senare, ska försöka komma i säng i tid idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0