sometimes i'm gonna have to loose



Äntligen är jag nöjd med min hårfärg! färgade ju om det idag så det blev lite mer chokladbrunt och det blev faktiskt jätte fint. Passade på att toppa mig lite också eftersom att det va lite slitet, bilder kommer imorn för just nu orkar jag inte kämpa med att ladda upp bilder här eftersom att blogg.se inte verkar vilja samarbeta med mig idag.

Kom precis hem från hemmesta där jag träffade marie och seb en snabbis, vi gjorde inte mycket förutom att sitta och snacka men efter ett tag blev det rätt kallt så jag rullade hemåt. Innan jag åkte dit kollade jag och Marie på Hannah Montana the movie, haha tyck att jag ät töntig om ni vill men jag tyckte faktiskt att den va bra, jag och marie satt här och grät lite smått i slutet när hon fick sin drömmprins ;) 

Imorn är det skola och klassfoto som gäller sen blir det bio med mamii på kvällen. Får se om jag hinner blogga innan dess annars slänger jag in ett inlägg när jag kommer hem. Men nu ska jag in och nörda på farmville. Hörs senare sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0