pLugga med stort L

Tjoho sötnosar. Först och främst måste jag bara få skryta lite, sitter faktiskt och pluggar på riktigt riktigt riktigt för första gången på jätte länge. Känns skönt att få göra klart lite saker så det inte är så mycket sen.
Är som ni alla förhoppningsvis vet onsdag idag. Kan kalla det snagg dagen eftersom att alexandros, stefan och folmer allihopa har snaggat sig idag. Fråga mig inte varför för jag har inte den blekaste. Skoldagen va precis som vanligt, inga stink bomber idag som tur va. Efter skolan gick jag till tomtebo en sväng, käkade lite där sen gick jag hem. Första gången på jätte länge som jag går till skolan men eftersom att min moppe är trasig finns det tyvär itne många andra allternativ. Men nu måste jag fortsätta pluggeli plugga. Hörs mer senare / you so fine



Emma and Märii (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0