Onsdag

Då var det onsdag. Bara två dagar kvar i skolan nu och det känns riktigt skönt måste jag säga. Idag var jag först i skolan precis som alla andra dagar. Jag och Feffe var hemma hos mig på en lång rast vi hade mitt på dagen. Efter skolan drog jag och rebecca in till stan. Vi hade massa att prata om precis som varje gång vi ses och vi kollade i lite affärer och fikade och bara pratade helt enkelt. Riktigt mysigt var det och härligt eftersom att vi inte har setts på ett bra tag. Imorn är det torsdag då blir det skola sen blir det plugga och städa som gäller när jag kommer hem och sen senare på kvällen även träning med Becci. Usch vad tråkigt det låter menmen det måste göras förr eller senare tyvär. Idag ska jag försöka sova tidigt för en gång skull. Är allmänt irriterad just nu av olika anledningar så det är lika bra att sova så att det inte går ut över nån stackare i min närhet. Hörs imorn, Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0