Monday I don't care about you

Kom precis hem från Marie, vi har suttit och snackat ett litet tag och nu så tänkte jag bara blogga sen ska jag försöka sova.

Jag vaknade i tid för första gången sen skolan börjat idag. Sjukt skönt att slippa stressa för en gångs skull. Skoldagen va skön, hade klassfoto, spex foto och sen slutade vi vid halv 3. Direkt efter skolan åkte jag och träffade Madde eftersom att hon inte ville va ensam när hon skulle till vårdcentralen och ta spruta. När det va klart drog jag hem, gjorde mig iordning och sen åkte mamma och jag in till stan. Blev ett par nya pumps, bilder kommer jag lovar men just nu är jag alldeles för trött för att fixa det. Mamma och jag gick iallafall på bio. Det va smyg premiär på stieg larssons andra film. Ingenting för mig dirket menmen det va kul att ha sett den iallafall. På vägen hem fick jag övningsköra en bit, får ju egentligen inte det än men mamma och jag har börjat testa lite smått nu iallafall. Är ju trots allt bara 6 månader kvar tills man får börja övningsköra. Nu ar jag egenligen sjuuk lust att lägga mig och kolla på en film men då kommer jag vara död imorn när jag ska jobba, det är första gången på terminen för mig eftersom jag va på klassresa, ska bli kul att se vad det är för nya barn som har dykt upp, har faktiskt saknat alla mina små sötnosar lite granna  även fast som kan vara så sjukt jobbiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0