Leads me back to you



Sådär nu är jag tillbaka. Kom hem från örebro igår eftermiddag. Har varit sjukt underbart där borta men skönt att komma hem också såklart, till allt skitsnack och alla bråk som man hittar runt vartenda hörn här. 5 dagar var jag borta som sagt, tänker faktiskt inte dela med mig så mycket av vad jag gjorde där för lite vill jag hålla för mig själv för en gångs skull. Men nu är jag hemma iallafall. Skola som vanligt idag och efter det va  det bara att skynda hem och kasta i sig lite mat sen knata iväg till jobbet. När jag kom hem städade jag lite hemma och tjänade lite pengar eftersom att jag har en hel del jag ville shoppa i helgen.

Nu ska jag försöka ta vara på den här nystarten jag fick i Örebro. Ska sluta tänka så mycket på vad alla andra tycker och tänker, ska sluta ta åt mig av allt alla säger och allt man hör. Man kan bara vara sig själv, finns inte mycket mer att göra. För det är något man aldrig ska försöka göra, ändra på sig själv eller ljuga om vem man är. För en lögn leder alltid till en annan sen går allt åt helvete har vi fått lära oss idag. Nu ska jag bara satsa på att må bra och att se till så att alla mina nära och kära också gör det för det är det viktigaste. Så nu är det bara att titta framåt och inte kolla bakåt, för man kan inte göra någonting åt det som har hänt man kan bara göra det bättre i framtiden och det är det jag ska göra nu. Man ska leva varje dag som att den vore den sista och man ska gå igenom livet utan att ångra någonting. För alla gör vi misstag, stora eller små spelar ingen roll, men man lär sig något nytt efter varje misstag och alla små skit saker leder alltid till något så mycket större och bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0