I'm back on track!


Då var det tänkt att jag skulle börja blogga igen.
Var ett riktigt bra tag sen jag skrev nu och som ni ser håller jag på att jobba på en ny design oxå men det lär ta ett tag innan den blir klar med tanke på mina klumpiga fingrar och problem med att tänka menmen. Idag är det söndag, söndagar är tråk dagar. Man gör allt man måste och för mig har fet blivit att städa mitt rum som såg ut som bagdad och att packa. För imorn bär det av på klassresa. 3 eller 4 dagar på Gottland jag har inte riktigt koll. Kul ska det bli iallafall, slippa skola och stress här hemma och bara åka bort ett tag. Jag blir hämtad i Ålstäket imorn bitti sen blir det färjan från nynäshamn ut till gottland. 
Idag har jag som sagt unyttjat mitt damp hummör och städat mitt rum. Natta sov här så hon hjälpte mig lite imorse sen åkte hon hem och jag fortsatte med mitt evighets jobb.  sen träffade jag Allan, Micke och Lucas ett tag och nu sitter jag här. Känns som att jag alltid hamnar vi datorn förr eller senare, dålig vana säger jag bara.

Igår hade min syrra avskeds fest här hemma med sina närmsta vänner. För om bara 6 dagar flyttar hon till England för att plugga i 3 månader. Ska bli skönt att komma ifrån varandra ett tag men jag kommer sakna henne som en tok här hemma. Det kan nog vara bra att hon åker bort ändå för då uppskattar man varandra mer sen när hon kommer hem. Så hon hade lite folk här som sagt, det va sing star, dans, simmturer på berget och en hel del annat. Jag drog hemmifrån vid 10 tiden och då stog alla och dansade för fullt. Jag gick till grantomta och mötte natta och feffe sen drog vi in till stan. Vi trodde att vi skulle på fest men efter en hel del missförstånd och kaos så slutade det med att vi stog och dansade och sjöng på pendeltågs stationen i flemmingsberg med felix. Vi va iallafall hemma vid 2-tiden, feffe hade åkt hem med sina föräldrar men natta följde med till mig och vi låg och pratade ett tag sen somnade jag som en stock men det gjorde tyvär inte hon, efter 2 bommuls tussar i öronen somnade hon en timme senare haha. Nu hade jag tänkt att åka in till stan och träffa en kompis sen måste jag verkligen packa klart. Men vi hörs senare gott folk för nu är jag tillbaks!


Tur att jag har dig snuttan, tack för att du finns!
Märi <3 you so fine


Kommentarer
Postat av: Marie

söt du är snuttan. love you <3

2009-09-06 @ 22:36:34
Postat av: Josefin

Svar: Jag älskar dig oxå marie, du är fan bland det bästa jag har glöm aldrig det! <3

2009-09-06 @ 22:37:41
URL: http://jyssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0