Grillkväll

Hallu sötnosar. Har precis suttit uppe och pratat med min syrra ett tag, om 8 timmar åker hon sen får man inte se henne på ett tag. Ska till England i oktober och hälsa på henne men det är ett tag tills dess.

Ikväll blev det grillkväll med alex, ahlers, filmer, simon, rille, erik, feffe, lollan och natta nere vid vattnet i heghulta. Riktigt mysigt vare faktiskt. Vi grillade korv, marschmallows och korvbröd. Det smakade väll lite sisådär men det va riktigt mysigt. Rullade hemåt därifrån vid 11 tiden och träffade jeppe och hans kompis på vägen så jag stannade och snackade lite med dom sen va jag tvungen att tanka innan jag åkte hem och det tog sin lilla tid med tanke på att jag inte är sådär jätte duktig. Menmen nu är jag iallafall hemma, känns skönt att va hemma tidigt för en gångs skull faktiskt. Nu ska jag vara lite social på msn sen ska jag krypa ner i sängen och försöka sova lite för imorn blir det upp tidigt och säga hejdå till syrran. Hare bra och festa lugnt ikväll allihoppa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0