Gottland nästa!

Just nu sitter jag och camar med allan ballan biggy, han är så coooool. Hahaha. Nu är jag iallafall färdig packad i stort sett, tog med mig mer än jag behöver det vet jag men det är alltid bra, visst vi ska till en öde ö men kläder behöver man iallafall right? Blev inget av att träffa min kompis i stan, jag bestämmde mig för att ta hand lite om mig själv istället med en hårinpackning och en ansiktsmask. Pratade nyss med min kompis från nynäshamn också och gullig som han är ska han sitta och vänta på färjan med mig i en timma imorn så då lär tiden gå fort. Jag träffar honom ju inte så ofta eftersom att vi bor så långt ifrån varandra så det är lika bra att passa på när man är där. Nu hade jag tänkt att vara lite social på msn ett tag sen ska jag gå upp och packa klart det sista innan jag går och lägger mig. Kommer inte kunna blogga förns på onsdag nu, men tro inte att jag har slutat för det för nu blir ni inte av med mig så det så. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0