Första och sista 9d1 !

Tjulululu på er. Då var det torsdag. Halsen svider, lungorna värker och huvudet dunkar. Jag och alla som bodde i mitt rum på klassresan mår ungefär så just nu, så blir det när man sover typ 5 pers i samma säng och är med varandra hela dagarna. Menmen det va det värt.

Klassresan va som sagt bra. Det blir svårt att beskriva den utan att låta som en medeltids människa så det är ingen idé att ens försöka. Vi hade massor av utomhus aktiviteter hela dagarna, så som sumo brottnig i sånna där mega dräkter och jag som är så kort nådde ju knappt ner så alla puttade mig och rullade mig över gräsmattan tills jag hade träningsvärk. Vi cyklade tandem cyckel, hade massa sammarbets övningar, badade (eller halkade i kanske man ska säga klumpig som jag är) och hade det bara skönt, sjukt mysigt vare och det känns tråkigt att vara hemma faktiskt. Idag gick jag till skolan som vanligt, försov mig som en tok men jag orkade inte stressa, skoldagen va skön för vi hade inte mycket på schemat. Fick sluta redan 14.10 idag. Efter skolan åkte jag till Nacka och träffade en kompis och nu är jag hemma. Ska försöka vara lite med min syrra ikväll eftersom att det bara är 2 dagar kvar tills hon flyttar nu. Imorn kanske jag blir hemma från skolan med tanke på hur min hals känns vi får se. Men nu ska jag bjuda på lite bilder från våran underbara klassresa, sista och första med 9d1!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0