''Efter regn kommer solsken''


U2 - Sunday bloody sunday
Den här låten passar bra in idag.


Då var det söndag. Hatar söndagar bara massa måsten att göra. Jag och marie vaknade för några timmar sen, huvudvärken sprängde och magarna kurrade. Vi gick upp och mamma fixade pannkakor åt oss. Nu har hon åkt hem och jag och mamma tänkte åka in till stan där jag ska toppa mig och tona håret lite brunare. Får se hur det blir, lägger upp bilder på resultatet ikväll.

Nu kanske jag ska ta och berätta lite om igårkväll. Kvällen blev allt annat än vad vi hade tänkt oss om jag säger så. Den började med att vi va taggade till usen. Drog till Älvsjö med marie, feffe, felix, emil och charlie. I älvsjö hade Adam fest. När vi kom dit va det inte mycket folk alls men efter ett tag va det fullt i hans lilla fyra. Kvällen rullade på och vi hade sjukt kul faktiskt. Tyvär så slutade den dock i tårar av massa olika anledningar som jag inte orkar ta upp här. Jag och marie hoppade av bussen i grantomta och tur som vi hade så kom Andre och Briff åkandes så dom skjutsade hem oss.Sen somnade jag och marie vid halv 4 tiden iallafall.

Nu ska jag rulla iväg till stan, nervös som vanligt när det handlar om en frisör menmen det är väll bara hålla tummarna. Hörs mer senare!





Kommentarer
Postat av: marie

Ooooh NOT NICE!

<3

2009-09-20 @ 12:52:18
Postat av: Josefin

Massa NICE! <3

2009-09-20 @ 22:26:35
URL: http://jyssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0