Jag hatar att jag älskar dig


Hellu sunshines. Vaknade vid 11 tiden imorse av att mitt alarm ringde, marie skulle till Jeje så jag följde henne en bit. Direkt när jag kom hem hoppade jag in i duschen sen åkte jag till ösbydalen där jag träffade Christoffer och Jimmy. Vi låg hemma hos jimmy och kollade film hela dagen sen ringde marie mig och då åkte jag hem till henne i hemmesta. Vi tog den rosa moppen hem till mig och lagade middag sen kom christoffer och Jimmy över en stund. Sen har vi bara åkt runt ute på vårt lilla Värmdö och träfat massa olika folk, haft muffins krig och fått blommor ;)  Och nu sitter jag här. Klockan är halv 1 och det känns rätt skönt att va hemma med tanke på att vi kom hem halv 5 imorse Efter att ha vart kors och tvärs över hela stan.

Skönt att vara hemma på sitt lilla Värmdö, jag och värmdö har en hat kärlek till varandra har jag kommit fram till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0