You forget where the heart is



En gammal sönder spelad låt. Den får mig att tänka på en väldigt speciell person som jag idag tyvär tror att jag har förlorat. Du betydde så otroligt mycket för mig, tror aldrig att du förstod det. Jag litade på dig, jag kännde mig trygg med dig, du fick mig att känna mig värdefull, du fick mig att känna som att jag var allt du såg. Jag saknar dig så otroligt mycket, jag saknar det vi hade om vi någonsin hade nått. Jag saknar leendet som spred sig över mina läppar varje gång jag såg dig. Jag saknar att kolla in i dina ögon och inte se något annat än just dig. Just precis den sekunden jag kollade dig djupt inn i ögonen känndes det som att du och jag var det enda som existerade, det enda som betydde något. Jag vågade aldrig säga till dig vad jag verkligen kännde, jag ville så görna men jag vågade aldrig. En dag ska jag göra det, en dag när jag vågar, en dag när jag kollar in i dom där ögonen igen. Då ska jag berätta hur otroligt värdefull du var och fortfarande är för mig. Då ska du få veta att du inte är ensam, att jag finns och alltid kommer finnas här för dig vad som än händer. För du va så otroligt speciell för mig, har inte varit med om något liknande med någon annan person i hela mitt liv, vad jag än gjorde och hur mycket jag än försökte så satt du alltid där inne i mitt huvud och i mitt hjärta. Varje gång du gick tog du en liten bit av mitt hjärta med dig. En dag, en dag då ska jag säga allt det här till dig och då vill jag att du ska förstå att jag alltid kommer finnas här </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0