M to the arie här då.

Nu kommer jossan läsare fördubblas nu när jag skriver här. mohaha.
min lilla fjärtis är och duschar. seeeegt, riktigt segt. hon är sjukt långsam. här sitter jag i alla fall och muppar mig på farmville. jag är då level 31. snacka om att jag borde skaffa mig andra intressen ibland...
Regnet verkligen öser ner nu, och vi sitter och väntar på ett samtal från min Mr. D. Vi kanska ska med honom till hans kompis ikväll och glo tv och ta det lugnt, sjukt skönt med tanke på att man inte direkt blir partysugen av det här vädret. Hur som helst. Idag sov jag och jossan hos en killkompis till oss efter att vi varit ute i ängsvik. vi somnade väl runt 4 och vaknade halv 11 igen. han är verkligen sjukt gullig han som vi sov hos. När vi kom dit frös vi så att vi skakade så då bäddade han åt oss med dubbla duntäcken i hans soffa och gjorde mackor och varm choklad till oss. där låg vi, jag jossan, han och en till och såg på film, verkligen sjukt skönt att bara ta det lugnt ibland. När vi vaknade sen på morgonen åt vi mackor och kollade på disney channel till typ klocken två, sen så gick vi barfota hem till mig eftersom ingen av oss orkade gå hem i klackar. När vi kom hem till mig frågade mamma om vi skulle med till en invigning av en ny salong i mölnvik, vi hade ingenting bättre för oss så vi åkte med. Min syster och hennes sambo kom dit med deras 7 veckors bebis också, jag är världens stoltaste moster till världens underbaraste erik. <3 sen körde mamma oss hem till jossan igen, hennes mamma bakade världens godaste hallon/äppel paj som vi åt med vaniljsås. mums verkligen, och här sitter jag nu.. jossan är snart klar får jag hoppas. och jag ser nu att mina solrosor är klara på farmville, så nu ska jag skörda. ha en bra fortsatt lördagskväll. Hoppas verkligen saker blir bättre än nu för oss också.

XOXO marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0