For some reason I can't explain, once you go there was never, never an honest word

 

Kom precis hem från Feffe, sov där med Natalojn igår kväll. Vi va hos nädeli först sen drog vi hem till Wille en sväng och sen åkte vi hem till Feffutt där Feffe började snarka ganska snabbt och jag och Natta låg och pratade ett bra tag tills jag somnade. Vaknade av att Hampus stog och slickade mig i ansiktet, riktigt mysigt måste jag säga. Nu är jag i alla fall hemma, gick vägen genom skogen från grantomta hem och då insåg jag att hösten verkligen är här. Alla färger som egentligen ska sitta på träden ligger på marken och luften är sådär härligt kall, alldeles lagom för att bli lite rosig på kinderna. Så där gick jag, lyssnade på alldeles för hög musik och gick och sjöng för mig själv, såg inte ens bilen som rullade irriterat där bakom mig. Klart man går och drömmer på dagarna, det är en av dom få sakerna här i världen som är gratis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0