You lost your try

Hemma från skolan idag alltså eftersom att jag skulle fixa lite grejer. Men det blev inte av så jag har bara varit hemma och pluggat idag faktiskt. Sov jättedåligt inatt så jag passade på att ta en sovmorgon, antar att jag har för mycket att tänka på för att mitt huvud ska kunna koppla av. Men men, man får se det från den positiva, jag slapp i varje fall skola idag och dessutom har jag fått sjuk mycket gjort vilket känns skönt!
Coldplay - See you soon
En helt underbar låt med ett helt underbart band. Älskar den, älskar dom!

Kommentarer
Postat av: tjohej vad det går mellan pattar & lår.

sv: haha men klipper inte mig själv. mamma som gör. hon kan klippa! :)

och sen går min bästa vän som lärling på frisör salong. så jag sparar massor av money! ;)

2009-11-11 @ 13:23:14
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: TILDE

sv: haha jaa visst är det helt sjukt hur man kan bli så beroende av såna spel? :P

2009-11-11 @ 20:53:04
URL: http://batmans.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0