You don't know what it's like to be me

Känns som att jag fortfarande har helg. Har precis käkat middag med min kära mamma, trodde att pappa skulle vara med också men det visade sig att han har åkt iväg igen. Kunde inte skriva igår eftersom att jag var hemma hos Natta med Feffe,  Lollan, Antfolk, Herman och Friberg. Vi hade en myskväll där med lite film, flipperspel och en hel del snack. Riktigt skönt var det faktiskt. Imorse när vi vaknade fixade sig jag och Natta fort som attan sen bar det av in till stan. Vi åkte först till Värmdö Gymnasium för att vi skulle hämta våra halsdukar som vi hade glöämt hos Wille. Det tog oss ett bra tag eftersom att både jag och Natta var inne i våra egna världar och åkte fel och hade oss ett antal gånger. Sen mötte vi upp Linda och gick runt på NK med henne ett tag. Ikväll blir det väl bara lite tv tittande med mamma bara. Imorn så blir det ingen skola för min del eftersom att jag har lite saker att ta hand om på dagen som jag känner är skönt att få avklarade. Sen ska jag och mamma röra oss in mot stan vid lunch tid imorn och kolla efter en vinterjacka, skor, jeans och lite annat smått och gott som kan vara bra att ha i garderoben. Skickar med en låt som det har lyssnats på en hel del den här veckan.
Metallica - Hero of the day

Kommentarer
Postat av: Bianca

SV: Jag med:)

2009-11-10 @ 21:26:58
URL: http://biancaevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0