you can never say never

Första skoldagen avklarad. Känner på mig att jag har en skit vecka framför mig med massor av prov och stora betygsavgörande inlämningar så snart är det väl dags att ta tag i läxorna antar jag. Idag har jag varit i skolan som vanligt, sämre humör än vanligt hade jag i alla fall. Efter skolan drog jag och Rebecca som sagt och körde spinningen på gymmet. Jobbigt som satan när man sitter fast där inne men sjukt jävla skönt när man är klar är det i alla fall. Efter passet drog jag hem till ett tomt hus, kom på mig själv med att inte ens vara mörkrädd vilket var skönt. Satte mig framför mitt kära One Tree Hill och käkade middag. Kände mig riktigt deprimerande där i min ensamhet måste jag erkänna haha. Men så småning om kom mamma och faktiskt även pappa hem. Vi ska få ha honom hemma några dagar den här veckan tur som vi har! Skickar med 2 låtar från OTh med bandet The fray som jag har lyssnat sönder under dagen. Inte ofta det händer att jag lyssnar  så mycket på deras musik att jag får skavsår i öronen måste jag säga.
The Fray - You found me
The Fray - Never say never

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0