True or false it may be

Blev inget inlägg igår heller eftersom att jag tog 5 bussen till Natta för att vara där och plugga och snacka hela kvällen. Blev mindre plugg och mer snack men trevligt och mysigt var det i alla fall. Konstigt att man alltid kan ha så mycket att prata om. Åkte som sagt hem till henne vid 5 tiden, vi käkade, drog till Hemmesta med Jonis och Linda och hamnade mitt i en liten bil jakt haha ;) Sen satt vi vid varsin dator och pluggade lite, kollade på otroligt roliga videoklipp, gick runt och sjöng och var allmänt omogna men kul var det. Vi somnade väl vid halv 1 tiden, sov som vanligt som en prinsessa som jag alltid gör hos henne. Idag var det vanlig skola, va med Tillus och Lycke en stund sen har jag bara pluggat som en dåre för att få klart lite granna såhär innan jullovet. Imorn väntar hälsodag i skolan, gymmet och öppethus för mig så det är ännu en fullspäckad dag precis som alla andra dagar innan jullovet. Men det är väl bara att ligga i in i det sista, dom brukar ju säga att man klarar allt bara man vill eller hur? ;)

Sommar tider hej hej vi saknar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0