Shopping

Efter att ha gjort min bild uppgift duktigt idag så åkte jag hem till Tillus en sväng, ingen verkade vara i skolan så Madde, Lycke och Emmie kom också dit. Sen drog mamma och jag in till NK och det blev en hel del shopping. En riktigt fin jacka som jag har spanat in ett tag nu, ett par sjukt snygga Nudie jeans, Ett par underbara Tommy Hilfiger chinos, ett par skor och en super mysig kofta blev det. Riktigt nöjd är jag måste jag säga. Ikväll har jag rensat min garderob för jag kände hur krisigt det va där inne, fick inte plats med kläderna längre så det blev till att göra en liten rensning och det blev en hel massa saker som rök så nu har jag lite mer plats i alla fall. Annars har väl kvällen bestått av matlagning, bonde söker fru och greys anatomy med mamma. Imorn bär det av till stan för en foto tävling med skolan sen efter skolan ska jag möta upp Maddiiisch så vi lär ju höras imorgon då antar jag. Nu blir det lite plugg, lite fix och lite sova. Klart slut ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0