ööö

Söndag söndag söndag. Hatar den dagen. Man vet att det är skola dagen efter så därför är hela dagen förstörd. Har massor av saker jag borde göra men jag orkar verkligen inte, inte idag, är på grymt dåligt humör.
Helgen har spenderats hos Natalojn.  I fredags tog jag och Lollan en tidig buss ut till henne. Vi tränade ett bra tag sen lyckades vi slänga ihop amerikanske pannkakor, helt okej blev dom faktiskt. Senare på kvällen gjorde vi inte mycket alls. Satt och spelade lite musik, pratade, satt och sjöng allt från Ted gärdestad till Metallica för full hals och somnade hyfsat tidigt. Morgonen efter fick jag skjuts hem av Nattas Bygg arbets gubbe och va hemma ett tag sen tog jag en sväng till gymmet och sprang av mig sen åkte jag med feffe tillbaks ut till boda och så småning om kom ven Billy, Antfolk och Robin dit och även Kevin och Linus va där ett tag. Vi satt och kollade UFC med nattas far, lirade biljard och kollade på en sjuk film tills klockan blev alldeles för mycket. Mycket mer än så orkar jag inte berätta för er gott folk. Känner att det här blev ett otroligt inlägg men jag orkar inte mycket mer just idag. 

Imorgon efter skolan kommer Rebecca hit sen hade vi tänkt att ge oss iväg till gymmet för att köra lite spinning. Sen måste jag verkligen ta tag i allt plugg jag har att göra men just nu orkar jag verkligen inte med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0