On a road to nowhere

Jag orkar inte, skrev precis ett sjuhelsikes långt inlägg om min helg som lyckades raderas. Så nu får jag sitta här och skriva om det medans allt jag egentligen vill är att slänga mig in i en varm dusch med mitt nya shampo menmen eftersom att uppdateringen har varit så dålig i helgen så får jag pina mig igenom några minuters skrivande.

Fredag: I fredags höll vi som sagt till hos Natta där Jonis och Lund hade 18-års fest. Det blen en sjuk men ändå lyckad kväll. Det va skratt, skrik och tårar men tillslut blev allt bra iallafall. Kom i säng vid 7 tiden på morgonen efter att ha bastat i en kall bastu och irrat runt utomhus barfota och utelåst. 

Lördags: Väcktes vid 12-tiden och gick till bussen med Feffe, trött och sliten. Kom på att jag inte hade nån husnyckel så historien upprepade sig två gånger samma dag och jag var utelåst igen men som tur va va Tillus hemma så jag va hos henne och sov tills mina föräldrar kom hem. Åkte till natta på kvällen igen där Lollan redan va. Spenderade kvällen i Evlinge med lite kompisar sen va det taxi hem till Natta som gällde där sömn väntade. 

Söndag: Idag har varit en helt ointressant dag därför känns det inte som att ni behöver få reda på vad jag har haft för mig. Men nu ska jag i alla fall röra mig mot duschen så vi hörs mer senare gott folk. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bianca

Jättefin blogg:)

2009-11-08 @ 20:44:16
URL: http://biancaevans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0