No stress!

Är äntligen klar med mitt evighetslånga NO arbete. Det som kommer avgöra mitt slut betyg i fysik. Har gjort dom sista ändringarna nu och nu är det klart. Känns riktigt jävla skönt att bli av med det där. En dag sent blev det men men, jag slapp undan redovisningen idag i alla fall så det löste sig med det. Igår han jag inte skriva någonting. Va med Tillus efter skolan, vi pratade igenom allt smaskigt skvaller från senaste tiden sen drog jag och tränade spinning med rebecca. Känner att vi har blivit riktigt duktiga på tränings fronten nu ;) På kvällen sen blev det lite små kaosigt hemma så jag tog 10 bussen till Natta och spenderade kvällen och natten där. Som vanligt sov jag som en prinsessa, som ajg av någon konstig anledning bara gör när jag är där. I skolan hade vi en gubbe och en kille på besök som pratade om andra världskriget, rasismen och massa annat, var riktigt intressant att lyssna faktiskt. Idag har jag pluggat hela dagen lång känns det som, träffade Maddelitooo en snabbis också men det är i stort sett allt. Imorn bär det av till gymnasie mässan, där ska vi börja fundera på valen som kommer bestämma våran framtid. Känns ju inte alls viktigt nejdå... Så vi får väl se vad jag springer iväg och kollar på för gymnasium imorn. Det blir iallafall skönt att vi får sluta direkt efter mässan så vi kommer sluta vid 1 tiden imorn och då blir det träning och plugg för min del så får vi se vad som händer på kvällen sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0